|
Post by Scarface on Aug 22, 2002 16:08:00 GMT -5
Jongens ik heb twee teams bereid gevonden een practise war te spelen........gezien de reacties staan jullie geloof ik niet te dringen om mee te doen ;D maar het is just for fun. Het is dus threewave. De twee clans zijn: SmaK en GF (gamersforce). Ik weet niet of jij ze wilt contacten peew maar ik wil het ook doen. Ik moet wel eerst zeker weten dat we een man of 5 - 6 hebben die mee willen doen....... Ze zijn te bereiken op www.gamersforce.tk of irc #gamersforce en SmaK is te bereiken irc #smak Mensen die mee willen doen laat het even weten zodat we een datum en een tijd vast kunnen stellen. Grtz, Scar
|
|
|
Post by PeeW on Aug 23, 2002 12:57:20 GMT -5
Heb al gestuurd. Diegene die ik tegen kom spreek ik erop aan. Als jij dat ook wil doen dan komt het goed. ;D Greetz PeeW
|
|
|
Post by Scarface on Aug 23, 2002 15:20:52 GMT -5
mjah, zal ik doen (al kom ik er niet veel tegen magoed) moet zeggen dat ik wel weer eens displeased ben omdat ik dit al vantevoren wist maargoed ik zal me nog inhouden.....het lijkt me wel makkelijk als we wat meer members zouden hebben zodat dit niet meer voorkomt?
scar
|
|
|
Post by PeeW on Aug 24, 2002 8:04:09 GMT -5
Als je spelers tegen komt, die mee willen doen. You are free to recruit. Geldt ook voor andere members maar laat wel eerst iets weten. Wie hoe wat waar naam enzo.
|
|
|
Post by Fear on Aug 24, 2002 10:29:34 GMT -5
Heb het geinstalled inmiddels en een keertje in de ronte gekeken niet dat 6vs6 maar het was gewoon ctf enhet heeft heel mijn q3a cfg vergald lol maar goed het staat erop dus..........
|
|