|
KUTpc
Jul 12, 2002 15:29:18 GMT -5
Post by Scar on Jul 12, 2002 15:29:18 GMT -5
Tjongejonge ik heb het weer meegemaakt. Gisterenochtend pc hier in rotjeknor gecrasht....en niet te zuinig harde schijf was niet meer te gebruiken voor een windowsinstallatie. Kon niks meer en was alle data kwijt en natuurlijk geen backupjes gemaakt met mn dikke kop. Maargoed wij vandaag nieuwe HD gekocht (wel goeie 40GB 7200 rpm) die erin gezet en gelukkig pc doet het ben nu al meer dan 18 uur achter de pc aan het zitten om hem te maken. Nog een geluk: de oude harde schijf doet het nu prima als Slave in mijn systeem (maar wat is oud het ding is een maand of 4 oud heb nu dus 2 x 40 GB lol weet niet wat ik met de ruimte aan moet, waarschijnlijk nog meer verneuken). Ik gesurft naar software die op geformateerde HD's data terugvind.....en gevonden!!! Fantastisch programma heb mijn quake demo's, config, emailberichten en adressenboeken, word bestanden, spellen enz enz teruggevonden terwijl de schijf geformateerd was. Wel blij dat alles weer werkt (op mn floppy na die door mijn waarschijnlijk harde aanpak van de pc het spreekwoordelijke loodje heeft gelegd (als iemand er nog 1 heeft liggen wil ik hem graag overkopen mits werkend ). Maargoed nu nog alle software er teug opzetten en de games en dan kan ik er weer tegenaan, alleen jammer dat die nieuwe HD gekocht moest worden, toch weer 85 euro. Ik haat pc's......zo moest het ff kwijt haha Scar
|
|
|
KUTpc
Jul 13, 2002 7:39:21 GMT -5
Post by PeeW on Jul 13, 2002 7:39:21 GMT -5
Je het positief bekijken scar, denk maar eens aan al die mogelijkheden die je hebt met een pc. Ik bedoel als je al je muziek en games die je hebt moest kopen dan was je meer kwijt dan die rottige 85 euro. Ben blij voor je dat je pc weer gemaakt is maar wil wel even weten hoe je een harde schijf zo ver krijgt. Niet dat ik de mijne wil verkloten maar ben gewoon nieuwsgierig. Groeten PeeW
|
|
|
KUTpc
Jul 31, 2002 11:37:05 GMT -5
Post by OAPjr on Jul 31, 2002 11:37:05 GMT -5
Scr kan je meen kopietje van dat proggieke bezorgen aub thx a lot bye ;D
|
|
|
KUTpc
Jul 31, 2002 14:04:58 GMT -5
Post by Scar on Jul 31, 2002 14:04:58 GMT -5
Hey leeg, ja is goed maar stuur me ff een mailtje want ik heb je emaildres niet meer en dat krijg je dat progieke ook nie binnen ;D mail maar ff naar dgielis@xs4all.nl
groeten,
Scar
|
|
|
KUTpc
Aug 1, 2002 11:22:45 GMT -5
Post by OAPjr on Aug 1, 2002 11:22:45 GMT -5
thx gor the fiel I owe you nu nog uitpuizen hoe dat spul werkt ben maar een domme Belg
|
|