|
Post by HoLLanD on Aug 4, 2002 3:13:38 GMT -5
Puf puf ,ben mijn vijver aan het halveren das wat anders als quaken. Te veel quaken word je niet fit van ,kan ik nu merken als er egt gewerkt moet worden:)
Denk zal eens wat anders op het board zetten als het normalen geklaag van mijn:)
|
|
NoFear
New Member
Clan member
|
Post by NoFear on Aug 4, 2002 7:06:16 GMT -5
lol ja kweet pesies wat je bedoelt heb van de week mijn houten tuinset opnieuw geschuurd en gelakt sjesus man wat een tiefus werk,en op de kop heb ik zaterdag nog ff twee dakramen geplaatst,gaat ook niet in de koude kleertjes zitten,er wordt je weer ff vertelt dat op sommige plaatsen nog wat spieren hebt zitten die je wat vaker zou kunnen ( moeten ) gebruiken.Maar het is wel allemaal voor een goed doel natuurlijk,het is heel wat lichter en koeler op de zolder om te quaken lol.Nou dat was het zover.Ow en holland sterkte met je vijver en je rug want die zul wel voelen hehehe. Later NoFear.
|
|
|
Post by Peewee on Aug 5, 2002 5:46:07 GMT -5
Moet je nog veel aan je vijver enzo doen. Ik kan dit weekend wel komen helpen als het moet. Anders kom ik wel ff kijken. Beetje delegeren enzo. ;D Maar lichamelijke beweging is goed. Als je lichamelijk fit bent kan je je beter concentreren. Dus als je dadelijk weer gaat kweken. Dan is de Holland vloek weer los. Greetz PeeW
|
|