|
Post by Annie on Aug 31, 2002 3:05:43 GMT -5
Leuk dak jullie gezien heb hoop andersom ook. Was natuurlijk superzenuwachtig, maar tis redelijk goedgekomen Twas alleen superlang gelede dat ik een kroeg van binnen had gezien, was wel ff wennen, en dat rampestampen, tja dat laat ik wel aan Babs over Heeeel Heeeeeeeeeeeel erg bedankt voor het thuis brengen , alleen de afslagen tja waren jullie nog een beetje op tijd thuis? of ben je nog onderweg Peewee zal wel in parijs belandt zijn De volgende keer neem ik wel een hotelletje of bivakkeer bij babs in , die 53 min waren volgens mij het dubbele ,neem dan ook de planner mee holland Maar goed de Bob heeft me veilig thuis gebracht thx. stel leuke goeie coole toffe lieve kereltjes groetjessss Annie , ik neem nog een bak koffie
|
|
|
Post by PeeW on Aug 31, 2002 15:56:11 GMT -5
Vond het leuke ervaring:) Iedereen in het echt te zien. Dat ze allemaal zo wreed tegen elkaar kunnen zijn in het spel. Denk toch da ik als ik iemand online tegen kom wel 2 keeer moet denken voordat ik schiet. ;D Om 6 uur waren we ongeveer thuis. Ik heb het als BOB zijnde goed naar men zin gehad, maar de volgende keer is een hotel of een andere BOB een beter idee. ikreeg toch ook wel zin in een bacootje ofzoiets Leuk dat jij het ook naar je zin hebt gehad. En wat betreft die afslagen: leuk site seeing tour door Nederland toch. ;D Greetz Sleepy PeeW PS Het was graag gedaan .
|
|
|
Post by HoLLand on Sept 2, 2002 5:13:22 GMT -5
Kijk gistere in de outo en wat ligt er,een route planner. Zat in een vakje onder de asbak:( Door niet in het vakje te kijken,heb het ons 2 uur gekost:( Volgende keer plak ik hem op de voorruit
|
|
HoLLand
New Member
Clan member
|
Post by HoLLand on Sept 2, 2002 5:14:12 GMT -5
outo met een A:)
|
|
|
Post by Annie on Sept 2, 2002 5:48:18 GMT -5
daar zou ik wat op kunnen zeggen, maar dat doe ik maar niet ;D
|
|
|
Post by Annie on Sept 2, 2002 5:49:40 GMT -5
hmmm kan je hier niet editten ?
het woordje "het "moet er tussenuit worden gelaten .
|
|
|
Post by Peewee on Sept 3, 2002 5:55:37 GMT -5
Zo goed? ;D
|
|